План
роботи методиста Рокитнівського
будинку дітей та молоді
Долід К.І.
на 2016-2017 н. р.
Вступ
Аналіз
методичної роботи за минулий та завдання на 2016-2017 н.р.
Відповідно до річного плану методична робота в закладі здійснювалася відповідно до наказу по Будинку дітей та молоді № 30 від
28.08.2014 року «Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з педагогічними працівниками БДМ та ЗНЗ у 2015-2016 н.р.» і була спрямована на
реалізацію підсумкового етапу науково-методичної проблемної теми. Методична
робота організована в двох напрямках: 1 – система заходів
методичної підготовки педагогів закладу; 2 – система заходів для підвищення
професійної майстерності педагогів-організаторів, керівників гуртків ЗНЗ
району, лідерів учнівських самоврядувань.
Управління навчально-виховним процесом
здійснювала педагогічна рада. Упродовж навчального року було проведено 4
засідання, на яких розглядалися основні
питання організації
навчально-виховного процесу
та розвитку закладу, а саме: реалізація першого етапу роботи над
науково-методичною проблемною темою
закладу; використання педагогами в навчально-виховному процесі
сучасних методів і прийомів навчання й виховання, освітніх технологій; виховання соціальної
активності гуртківців засобами дитячого самоврядування; стан роботи гуртків соціально-реабілітаційного напряму;
організація масових заходів на виконання завдань національного виховання, стимулювання
творчого зростання вихованців; атестація як
важливий чинник підвищення
професійної компетентності педагогів,
формування ефективної системи їх роботи.
Загальну координацію всіх методичних
підрозділів здійснювала методична рада, на засіданнях якої розглядалися питання
програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, його
оновлення та удосконалення; схвалення
досвіду роботи керівників гуртків;
участі педагогів закладу в творчих та професійних конкурсах; організації роботи
над 1 етапом
науково - методичної проблемної
теми; організації науково-дослідницької роботи в закладі; проведення експертизи
методичних посібників та
моніторингу професійної компетентності
педагогів; планування роботи закладу на новий
навчальний рік.
Членами методичної ради упродовж
року було проведено районні конкурси на
кращу методичну розробку з науково-технічної творчості, початкового технічного
моделювання, комп’ютерних та інформаційних технологій серед педагогів
закладу, районний заочний етап
всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»
за художньо-естетичним напрямом в номінаціях: «Керівник гуртка вокального та
музичного мистецтва», «Керівник гуртка циркового та театрального мистецтва»;
районний етап всеукраїнського конкурсу
рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів для педагогів військово-патріотичного та
туристсько-краєзнавчого напрямів. Організовано участь педагогів закладу в
обласному етапі всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних
систем позашкільних навчальних закладів.
Узагальнено роботу
педколективу з реалізації
підсумкового етапу науково-методичної проблемної теми.
Школа становлення професійної
майстерності керівників гуртків закладу в рамках реалізації науково-методичної
проблемної теми працювала в 2-х напрямках: 1-й – поглиблення
науково-теоретичної підготовки педагогів з профілю гуртка та методики його
викладання; 2-й – створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібних і
обдарованих гуртківців, реалізація їх творчих запитів. Упродовж
навчального року проведено 4 засідання, на яких учасники школи розглядали
питання нормативно-правового
та програмно – методичного забезпечення роботи гуртків в
поточному навчальному році;
порядок проведення та
реєстрації інструктажів з
техніки безпеки під час навчально-виховного процесу. Особлива увага була
звернена на проведення педагогічної діагностики, впровадження у навчально-виховний
процес інноваційних технологій та інтерактивних методів. Керівники гуртків
обмінювалися досвідом з питань створення
умов для ефективного розвитку творчих компетентностей
вихованців технічних гуртків; розвитку творчої компетенції на заняттях гуртків декоративно-прикладного
мистецтва; методів формування творчої
особистості обдарованої дитини на
заняттях вокальних гуртків; шляхів розвитку та підтримки творчого потенціалу
вихованців. Було заслухано творчі звіти педагогів, що атестуються: Денисюка
О.П., Мартинчик Н.М., Маринич В.В., Кулинич Г.І.
В практичній частині було відвідано
та обговорено відкриті заняття
гуртків:
- «Художня обробка деревини», керівник
Денисюк О.П.;
- «Образотворче мистецтво», керівник Несенчук Н.І.,
- «Ракетомодельний»,
керівник Волевач С.М.;
- «Джерельце», керівник Петруля Д.-Г.Р.;
-«Вокальний
спів», керівник Кушнір І.Я.;
-«Квілінг», керівник Кривда Т.Ф.;
-«Судномодельний», керівник Волевач М.В.;
-«Юні рослинники», керівник Шкоропад М.З.;
- «Моделювання іграшок», керівник Павлушенко Ю.Ю.;
- «Англійська мова», керівник Мартинчик Н.М.
В процесі роботи було проведено тренінгові заняття на теми: «Секрети життєвого
успіху»,«Конфлікт: шляхи подолання»,
«Я – творча
особистість», «Я тебе розумію».
Поглибленню та розширенню
знань педагогів з організації
навчально - виховного процесу в
гуртках, його інформаційному
забезпеченню сприяли щомісячні
наради при директору, в ході
виконання рішень яких основна увага
зверталася на належну організацію
планування та комплектування навчальних
груп відповідно до програм; роботу з
безпеки життєдіяльності та дотримання під час навчально-виховного процесу
санітарно-гігієнічних норм; продовження діяльності районної ради старшокласників та районної
школи навчання активу лідерів; проведення
атестації та курсової перепідготовки педагогів у поточному
навчальному році; організації
масових заходів відповідно до
річного плану; дотримання стану навчальних кабінетів відповідно до
вимог; реалізації заходів на виконання програми розвитку позашкільної освіти та
виховання. Також особливий акцент було
зроблено на забезпечення участі
педагогів закладу у творчих конкурсах,
участі вихованців гуртків у масових заходах районного та обласного рівнів
відповідно до наказів; активізації участі педагогів закладу в методичній роботі та інші.
Упродовж навчального року проведено 3 засідання творчої групи з реалізації
науково-методичної проблемної теми, учасники якої особливий
акцент зробили на вивченні розробки питання в науково-педагогічній літературі, досвіду
інших педагогічних колективів; підготовку списку довідкової літератури з
проблеми; створення банку самоосвітніх тем для педагогів закладу; створення
інструментарію діагностування педагогів
та вихованців, інформаційного куточка «Реалізація науково-методичної проблемної
теми закладу».
В поточному році курсову перепідготовку на
базі Рівненського обласного ІППО
пройшли педагоги: Парчук Г.Є., Шкоропад М.З., Долід К.І., Волевач
С.М.
Протягом
року на постійно діючому семінарі
та засіданнях школи становлення професійної майстерності керівника
гуртка поширювався досвід роботи
педагогів закладу: Волевача М.В., Несенчук Н.І. та Денисюка О.П. шляхом проведення виступів, презентацій
роботи, показу майстер – класів.
Педагогом – наставником Волевачем М.В. продовжувалася надаватися методична допомога молодому спеціалісту Волевачу С. М. у плануванні навчально-виховної роботи,
організації групової та індивідуальної форм роботи з вихованцями, забезпеченні
сприятливого психологічного клімату в колективі гуртківців, організації роботи
з обдарованими вихованцями, збереженні та поповненні матеріально-технічної бази
гуртків.
Методична рада закладу здійснювала
інформаційно-методичну діяльність, спрямовану на координацію роботи керівників гуртків та
педагогів-організаторів
загальноосвітніх навчальних
закладів. На
базі закладу діяв постійно діючий семінар керівників гуртків,
робота якого була підпорядкована розв’язанню проблеми формування творчих компетентностей вихованців засобами гурткової роботи. Протягом року було проведено 2
засідання з тем: «Формування творчої компетентності вихованців засобами декоративно-ужиткового мистецтва» та «Педагогічні технології у
навчально-виховному процесі,
як засіб формування життєвих
компетентностей вихованців гуртків».
Особлива увага під час роботи семінару зверталася на діяльність
керівників з формування у вихованців
профільної компетентності; спрямування
змісту занять на реалізацію творчої
уяви, розвиток самостійності та активності у пошуках оригінального
розв'язання проблемних завдань;
формування навичок дослідницької діяльності, вміння використовувати знання та особистий досвід дітьми у життєвих
ситуаціях через проектну діяльність, виконання творчих робіт; розвиток творчості вихованців засобами різних технологій
декоративно-прикладного мистецтва; впровадження в навчально-виховний процес
гуртків технології портфоліо вихованця тощо.
В практичній частині було
показано майстер – класи:
- «Розвиток
українських традицій засобами
гуртка писанкарства»
( Кулинич Г. І., керівник гуртка «Писанкарство»);
- «Формування творчого почерку дитини
та її
індивідуальності за допомогою
техніки «Печворк» (Маринич В.В., керівник гуртка «Художня вишивка»);
- «Виготовлення виробу технікою «Плоска
соломка» (Несенчук Н.І., керівник гуртка «Чарівна соломка»).
Учасники
семінару визначили завдання, над
якими працюватимуть в наступному
навчальному році, а саме: подальша
робота над здійсненням
навчально-виховного процесу в гуртках на
компетентісних засадах; впровадження в
практику роботи сучасних педагогічних технологій; удосконалення змісту
програмно - методичного забезпечення роботи гуртків; використання в практиці роботи гуртків нових технік виконання виробів в
різних видах мистецтв;
обмін досвідом з підготовки виставкових
робіт; активізація діяльності
щодо ширшого залучення
вихованців до участі у
конкурсах-виставках різних рівнів; дотримання вимог в оформленні супроводжуючої
документації.
Робота
семінару-практикуму
педагогів-організаторів загальноосвітніх шкіл району була спрямована на
розв’язання проблеми формування
соціальної компетентності школярів через діяльність учнівського самоврядування.
Протягом року було проведено 2 засідання з тем: «Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування, дитячих
громадських організацій та
об’єднань»,«Організаційно-регулятивна та контрольно - коригуюча діяльність
педагога-організатора».
В
процесі роботи значна увага приділялася питанням створення системи
навчання дітей-лідерів, залучення їх до участі в районних та шкільних
соціально значимих програмах, проектах,
колективних творчих справах, у районній та місцевій школах навчання
активу лідерів;
- спрямування роботи
центрів, комісій, штабів, рад на формування соціальних компетенцій школярів;
- забезпечення розподілу доручень в
органах учнівського самоврядування
відповідно до обраної моделі;
- аналіз
та упорядкування роботи
дитячих громадських організацій та об’єднань в школі, здійснення
координації їх діяльності;
- налагодження партнерських відносин з батьками, педагогами, органами влади та
місцевого самоврядування, різноманітними громадськими організаціями,
комерційними структурами з метою
реалізації планів та проектів дитячих
громадських організацій і
об’єднань;
-
здійснення рейтингу життєдіяльності учнівських колективів в школі;
-
створення необхідного методичного
забезпечення діяльності ОУС, ДГО;
- оформлення
досвіду роботи діяльності ОУС, ДГО за допомогою різних форм.
Учасники семінару обмінялися досвідом
з питань координації діяльності органів учнівського самоврядування
та дитячих громадських організацій;
складання програми
професійно-педагогічного самовиховання і самоосвіти
педагога-організатора; використання результатів аналізу виховної педагогічної
діяльності для постановки та вирішення нових
педагогічних цілей; оформлення
досвіду роботи діяльності ОУС, ДГО тощо.
Упродовж року було проведено 3
заняття школи молодого педагога -
організатора, під час яких основна увага зверталася на розширення та
поглиблення знань молодих
спеціалістів щодо їх ролі
в діяльності учнівського самоврядування;
педагогічного захисту підлітків, які потрапили в складну життєву
ситуацію; організації дозвіллєвої діяльності школярів. Молоді спеціалісти
практикувалися у вмінні проектувати модель учнівського самоврядування,
складанні рейтингової таблиці життєдіяльності учнівського колективу та
сценарних планів дозвіллєвих заходів, плануванні навчання лідерів.
Поряд з цим у методичній
роботі закладу є і ряд
проблем, а саме: недостатня
діяльність методичної ради з
організації, контролю й аналізу методичної роботи в закладі. Потребує покращення робота з
розробки педагогічних проектів, положень, здійснення їх експертизи. Слід поглибити підготовку і
проведення семінарів, занять шкіл для педагогів закладу та ЗНЗ. Недостатньо організована робота з
проведення моніторингових досліджень впливу методичної роботи на якість
навчально- виховного процесу; відстеження ефективності процесу розвитку
професійної компетентності педагогів. Потребує
зміцнення науково-методична база
закладу. Слід вдосконалити науково - дослідницьку роботу педагогів і
вихованців, покращити участь педагогів у творчих конкурсах. В
наступному навчальному році
доцільно здійснювати подальшу координацію змісту методичної роботи зі змістом
діяльності науково-методичних установ району. Варто також поглибити роботу творчої групи з
реалізації науково- методичної
проблемної теми.
Роботу школи становлення
професійної майстерності керівників гуртків
в наступному навчальному році
слід спрямувати на поглиблення обміну
досвідом роботи педагогів з пошуку,
підтримки і розвитку обдарованих вихованців;
забезпечення високої якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження
нових педагогічних технологій; оволодіння інструментарієм вироблення
власного оновленого стилю діяльності в умовах розвитку закладу.
Виходячи з вищезазначеного,
методичну роботу в новому
навчальному році спрямувати на розв’язання таких завдань:
-
продовження реалізації 1 етапу науково –
методичної проблемної теми «Розвиток творчої компетентності вихованців гуртків в
умовах позашкільного закладу», проекту
національно-патріотичного виховання «Ми
– юні патріоти України», цільової програми «Творча обдарованість»;
-
активізувати роботу методичної ради з організації, контролю й аналізу методичної
роботи в закладі, розробки педагогічних
проектів, положень, здійснення їх експертизи;
-
поглибити підготовку і проведення семінарів, занять шкіл для педагогів закладу та ЗНЗ;
-
організувати
подальшу роботу з проведення моніторингових досліджень впливу методичної роботи
на якість навчально- виховного процесу; відстеження ефективності процесу
розвитку професійної компетентності педагогів;
-
постійно зміцнювати науково-методичну базу закладу;
-
вдосконалювати
науково - дослідницьку роботу педагогів і вихованців, покращити участь
педагогів у творчих конкурсах;
-
здійснювати подальшу координацію змісту методичної роботи зі змістом
діяльності науково-методичних установ району;
-
поглибити роботу творчої групи з
реалізації науково- методичної
проблемної теми;
-
спрямувати роботу школи становлення професійної
майстерності керівників гуртків на поглиблення обміну досвідом роботи
педагогів з пошуку, підтримки і розвитку
обдарованих вихованців; забезпечення високої якості
навчально – виховного процесу шляхом упровадження нових педагогічних
технологій; оволодіння інструментарієм вироблення власного оновленого
стилю діяльності в умовах розвитку закладу.
І. Організаційно-методична
робота
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1.
|
Планування річного плану методичної роботи на
2016– 2017 н. р.
|
до 15 червня
|
|
|
2.
|
Планування роботи
методичних підрозділів:
-
семінару-практикуму для педагогів – організаторів ЗНЗ;
-
школи молодого педагога-організатора ЗНЗ;
-
семінару-практикуму
керівників гуртків;
-
методичної ради закладу;
-
робочої групи з вивчення досвіду роботи керівників
гуртків.
|
до 05 червня
|
|
|
3.
|
Формування робочого
плану гуртків на новий навчальний рік.
Формування банку даних
про педагогічних працівників закладу.
Формування банку
програмного забезпечення
НВП гуртків на поточний
рік.
|
до 15 серпня
|
|
|
4.
|
Формування річного
плану роботи методиста на новий навчальний рік.
|
до 15червня
|
|
|
5.
|
Формування плану-сітки роботи методиста на місяць.
|
до 20 числа
щомісяця
|
|
|
6.
|
Формування плану роботи
закладу на місяць
|
до 05 числа
щомісяця
|
Подати в райво
в 2 примірниках
|
|
7.
|
Підготовка звіту про
методичну роботу.
|
до 15.06.2017
|
|
|
8.
|
Участь у підготовці
звіту за формою ПЗ-1.
|
до 05.01.2017
|
|
|
9.
|
Формування підписки на
періодичну пресу.
|
до 10.05.2017
|
|
|
10.
|
Поновити стенди в
методичному кабінеті.
|
до 15 вересня
|
|
|
11.
|
Формування проекту
розкладу роботи гуртків на новий
навчальний рік.
|
до 15 червня
|
|
|
12.
|
Формування розкладу
роботи гуртків на поточний рік.
|
до 20 вересня
|
|
|
12.
|
Поновити:
- структуру методичної роботи відповідно до
наказу:«Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з педагогами в
2016-2017 н.р.»;
- структуру навчально-виховного процесу;
- статистичні дані на поточний н.р.;
-графік проведення методичних заходів;
-облік виданих методичних рекомендацій;
-облік проведених консультацій;
-аналіз участі
педагогів в методичних заходах.
|
до 10.09.16 р.
|
|
|
14.
|
Поповнити:
- банк методичних
розробок занять, виховних заходів гуртків.
|
упродовж року
|
|
|
-папки «Діагностика»
сучасним анкетним матеріалом;
|
упродовж року
|
|
|
|
-банк даних про
впровадження в НВП гуртків педагогічних
технологій за поточний навчальний рік;
|
до 15червня
|
|
|
|
-каталог видавничої
діяльності педагогів;
|
до 15червня
|
|
|
|
- електронної бази
даних кращого педагогічного досвіду педагогів закладу;
|
до 15червня
|
|
|
|
-матеріалів
інформаційних стендів.
|
упродовж року
|
|
|
|
15.
|
Підготувати проекти наказів:
- Про організацію, зміст і завдання
методичної роботи з педагогами ЦДЮТта ЗНЗ на 2016-2017 н.р.
|
вересень
|
|
|
-Про вивчення та узагальнення педагогічного досвіду культорганізатора
Мартинчик Н.М.
|
вересень
|
|
|
|
-Про організацію роботи з обдарованими вихованцями.
|
вересень
|
|
|
|
-Про проведення конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник
гуртка».
|
жовтень
|
|
|
|
-Про участь у
виставках-конкурсах художньо-естетичного напряму.
|
відповідно до плану масових заходів
|
|
|
|
|
-Про підсумки
проведення конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка».
|
грудень
|
|
|
|
-Про підсумки методичної роботи з
педагогами Будинку дітей та молоді та ЗНЗ за 2016-2017 н.р.
|
червень
|
|
|
-Про підсумки роботи з обдарованими вихованцями
|
червень
|
|
|
|
|
-Про результати перевірки ведення журналів гурткової роботи та виконання
навчальних програм за навчальний рік.
|
червень
|
|
|
16.
|
Взяти участь в
підготовці методичних матеріалів
на обласні конкурси:
-
позашкільний заклад року;
-
огляд-конкурс
соціально-педагогічних виховних систем ПНЗ.
|
жовтень
жовтень-листопад
|
|
|
17.
|
Брати участь в підготовці засідань педрад
|
03.09.2015
17.12.2015
10.03.2016
03.06.2016
|
|
|
18.
|
Брати участь в нарадах при директору.
|
останній четвер
місяця
|
|
|
19.
|
Організувати роботу методичної ради закладу
|
27.08.2015
22.10.2015
14.01.2016
12.05.2016
|
|
ІІ. Робота з
педагогічними кадрами
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1. Підвищення професійного рівня керівників гуртків закладу
|
|||
|
1.
|
Організувати роботу:
|
|
|
|
|
-секційного заняття керівників гуртків ЗНЗ;
|
20.08.2016
09.01.2017
|
|
|
|
-семінару-практикуму для керівників гуртків ЗНЗ;
|
12.11.2016 04.04.2017
|
|
|
|
- епізодичного семінару керівника гуртка;
|
20.08.2016
|
|
|
|
- участь педагогів закладу в
обласному етапі Всеукраїнського конкурсу соціально-педагогічних виховних
систем;
|
до
01 грудня
2016 року
|
|
|
2.
|
Здійснювати аналіз навчально-виховного процесу в
гуртках.
|
згідно графіка внутрішнього контролю
|
|
|
2. Підвищення професійного рівня педагогів-організаторів
ЗНЗ
|
|||
|
1.
|
Організувати роботу:
|
|
|
|
|
-секційного заняття педагогів-організаторів ЗНЗ;
|
21.08.2016
09.01.2017
|
|
|
|
-семінару-практикуму для педагогів –
організаторів ЗНЗ ;
|
17.11.2016
22.03.2017
|
|
|
|
-школи молодого педагога-організатора ЗНЗ;
|
06.10.2016
08.12.2016
15.03.2017
|
|
|
2.
|
Надавати консультації педагогам –організаторам щодо організації роботи дитячих громадських організацій та об’єднань.
|
щовівторка
|
|
|
3.
|
Провести діагностування
педагогів-організаторів на виявлення проблем в педагогічній роботі.
|
квітень
|
|
|
4.
|
Організувати презентацію кращого педагогічного
досвіду педагогів-організаторів ЗНЗ на
районних семінарах-практикумах.
|
17.11.2016
16.03.2017
|
|
3. Вивчення, узагальнення та впровадження педагогічного досвіду
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1.
|
Організувати роботу групи з вивчення та узагальнення
досвіду роботи культорганізаора Мартинчик Н.М.
|
Відповідно до плану упродовж року
|
|
|
2.
|
Організувати впровадження
досвіду роботи педагогів Несенчук Н.І., Денисюка О. П., Волевача М.В. на семінарі-практикумі керівників гуртків шляхом проведення виступів, презентацій,
майстер-класів.
|
згідно плану
|
|
|
3.
|
Ознайомлювати педколектив закладу з кращим
досвідом педагогів позашкільних навчальних закладів області, України.
|
упродовж року
|
|
|
4.
|
Надавати методичну допомогу педагогам закладу щодо:
-узагальнення досвіду роботи над самоосвітніми проблемними темами;
- участі
в різних проектах, творчих конкурсах;
-
написанні методичних розробок.
|
упродовж року
|
|
|
5.
|
Продовжити поповнення картотеки педагогічного
досвіду.
|
червень
|
|
ІІІ. Участь в
методичних заходах районного та обласного рівня
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1.
|
Участь в інструктивно-методичних нарадах при райво
|
4 п’ятниця
місяця
(листопад,січень,березень,
травень)
|
|
|
2.
|
Участь в обласних семінарах для методистів позашкільних
навчальних закладів.
|
грудень,
квітень
|
|
|
3.
|
Участь в обласних семінарах для методистів позашкільних
навчальних закладів при РОІППО.
|
згідно наказів
|
|
ІV. Робота з обдарованими вихованцями
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1.
|
Формування списків здібних та обдарованих вихованців
|
до 15 жовтня
|
|
|
2.
|
Організувати обговорення питань
щодо роботи з обдарованими гуртківцями на методичних заходах.
|
згідно планів
роботи
|
|
|
3.
|
Сприяти участі педагогів закладу з районних та обласних семінарах з
питань роботи з обдарованими дітьми.
|
згідно планів
упродовж року
|
|
|
5.
|
Сприяти забезпеченню участі здібних та обдарованих дітей в районних
,обласних та всеукраїнських масових
заходах.
|
упродовж року згідно плану проведення
|
|
|
6.
|
Спланувати роботу з обдарованими вихованцями на 2015-2016 н.р. відповідно до програми «Творча обдарованість»
|
до 05 жовтня
|
|
|
7.
|
Надавати методичну
допомогу педагогам в
запровадженні навчальних педагогічних
технологій, які відповідають віковим особливостям, творчим здібностям здібних
та обдарованих вихованців.
|
упродовж року
|
|
|
8.
|
Сприяти інформаційному забезпеченню Програми пошуку, навчання і виховання обдарованих
дітей та молоді «Творча обдарованість» на 2013-2017 н. р.
|
упродовж року
|
|
|
9.
|
Забезпечувати педагогів необхідними програмними та інформаційними
матеріалами для роботи з обдарованими дітьми: методичними рекомендаціями, пам’ятками тощо.
|
упродовж року
|
|
V. Підготовка інформаційно—методичних
матеріалів
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
1.
|
Підготувати :
- інформації на засідання методичної ради;
- інформацію про виконання наказу по БДМ «Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з
педагогічними кадрами БДМ та ЗНЗ у 2015-2016 н.р.»;
|
згідно плану
до 15 червня
|
|
|
- виступи, довідки на засідання педагогічної ради;
|
згідно плану
|
|
|
|
- інформації, виступи, довідки на
нараду при директору;
|
згідно плану
|
|
|
|
-виступи на заняття семінару-практикуму
керівників гуртків;
|
згідно плану
|
|
|
|
-виступи на заняття школи молодого
керівника гуртка;
|
згідно плану
|
|
|
|
- виступи на заняття школи молодого
педагога-організатора ЗНЗ;
|
згідно плану
|
|
|
|
|
-виступи на заняття
семінару-практикуму педагогів-організаторів;
|
згідно плану
|
|
|
|
-підсумки організації методичної
роботи за навчальний рік ;
|
до 10 травня
|
|
|
|
-методичні рекомендації щодо організації
НВП у гуртках на 2016-2017 н.р.
|
до 10 серпня
|
|
VІІІ. Непередбачені
заходи
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Примітка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар