Річний план методиста



                                                                                                                                                            

                           
План
роботи методиста Рокитнівського будинку дітей та молоді
Долід К.І.
на 2016-2017 н. р.









                                                   Вступ

Аналіз методичної роботи за минулий та завдання на 2016-2017 н.р.

         Відповідно до річного плану  методична робота в закладі  здійснювалася відповідно до  наказу по Будинку дітей та молоді № 30 від 28.08.2014 року «Про організацію, зміст і завдання методичної роботи  з педагогічними працівниками БДМ та ЗНЗ  у 2015-2016 н.р.» і була спрямована на реалізацію підсумкового етапу науково-методичної проблемної теми. Методична робота  організована   в двох напрямках: 1 – система заходів методичної підготовки педагогів закладу; 2 – система заходів для підвищення професійної майстерності педагогів-організаторів, керівників гуртків ЗНЗ району, лідерів учнівських самоврядувань.
         Управління навчально-виховним процесом здійснювала педагогічна рада. Упродовж навчального року було проведено 4 засідання, на яких розглядалися основні  питання організації  навчально-виховного процесу  та  розвитку  закладу, а саме: реалізація  першого етапу роботи над науково-методичною  проблемною темою закладу; використання педагогами в навчально-виховному процесі сучасних методів і прийомів навчання й виховання,  освітніх технологій; виховання соціальної активності гуртківців засобами дитячого самоврядування; стан роботи  гуртків соціально-реабілітаційного напряму; організація масових заходів  на виконання  завдань національного виховання, стимулювання творчого зростання вихованців; атестація як   важливий чинник  підвищення професійної компетентності  педагогів, формування ефективної системи  їх роботи.
         Загальну координацію всіх методичних підрозділів здійснювала методична рада, на засіданнях якої розглядалися питання програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, його оновлення  та удосконалення; схвалення досвіду роботи  керівників гуртків; участі педагогів закладу в творчих та професійних конкурсах; організації  роботи  над  1  етапом  науково - методичної проблемної  теми; організації науково-дослідницької роботи  в закладі; проведення  експертизи  методичних посібників  та моніторингу   професійної компетентності педагогів;  планування  роботи закладу на  новий  навчальний рік.                                        
         Членами методичної ради упродовж року  було проведено районні конкурси на кращу методичну розробку з науково-технічної творчості, початкового технічного моделювання, комп’ютерних та інформаційних технологій  серед   педагогів  закладу, районний заочний  етап всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності  педагогічних працівників «Джерело творчості» за художньо-естетичним напрямом в номінаціях: «Керівник гуртка вокального та музичного мистецтва», «Керівник гуртка циркового та театрального мистецтва»; районний   етап всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів    для педагогів  військово-патріотичного та туристсько-краєзнавчого напрямів. Організовано участь педагогів закладу в обласному етапі всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів.
         Узагальнено    роботу  педколективу  з  реалізації  підсумкового етапу науково-методичної проблемної теми.
Школа становлення професійної майстерності керівників гуртків закладу в рамках реалізації науково-методичної проблемної теми працювала в 2-х напрямках: 1-й – поглиблення науково-теоретичної підготовки педагогів з профілю гуртка та методики його викладання; 2-й – створення оптимальних умов для всебічного розвитку здібних і обдарованих гуртківців, реалізація їх творчих запитів. Упродовж навчального року проведено 4 засідання, на яких учасники школи  розглядали  питання нормативно-правового  та  програмно –  методичного забезпечення  роботи гуртків  в   поточному навчальному році;  порядок  проведення  та  реєстрації   інструктажів  з  техніки безпеки під час навчально-виховного процесу. Особлива увага була звернена на проведення педагогічної діагностики, впровадження у навчально-виховний процес інноваційних технологій та інтерактивних методів. Керівники гуртків обмінювалися досвідом з питань створення  умов  для  ефективного розвитку творчих компетентностей вихованців технічних гуртків; розвитку творчої компетенції  на заняттях гуртків декоративно-прикладного мистецтва; методів формування  творчої особистості  обдарованої дитини на заняттях вокальних гуртків; шляхів розвитку та підтримки творчого потенціалу вихованців. Було заслухано творчі звіти педагогів, що атестуються: Денисюка О.П., Мартинчик Н.М., Маринич В.В., Кулинич Г.І.
В практичній частині було  відвідано  та обговорено  відкриті заняття гуртків:
- «Художня обробка деревини»,  керівник  Денисюк  О.П.;
- «Образотворче мистецтво», керівник Несенчук   Н.І.,
 - «Ракетомодельний», керівник   Волевач С.М.;
- «Джерельце», керівник Петруля Д.-Г.Р.;
-«Вокальний  спів», керівник  Кушнір І.Я.;
-«Квілінг», керівник Кривда Т.Ф.;
-«Судномодельний», керівник  Волевач М.В.;
-«Юні рослинники», керівник   Шкоропад М.З.;
- «Моделювання іграшок», керівник Павлушенко Ю.Ю.;
- «Англійська мова», керівник Мартинчик Н.М.                                
В процесі роботи  було проведено тренінгові заняття  на теми: «Секрети життєвого успіху»,«Конфлікт: шляхи подолання», «Я – творча особистість», «Я тебе розумію».
          Поглибленню та  розширенню  знань педагогів  з  організації  навчально - виховного процесу   в гуртках,  його інформаційному забезпеченню  сприяли  щомісячні  наради  при директору,  в  ході виконання рішень  яких основна увага зверталася на  належну організацію планування  та комплектування навчальних груп відповідно до програм;  роботу з безпеки життєдіяльності та дотримання під час навчально-виховного процесу санітарно-гігієнічних норм; продовження діяльності  районної ради старшокласників та районної школи навчання активу лідерів; проведення  атестації та курсової перепідготовки педагогів у  поточному  навчальному році;  організації масових заходів  відповідно до річного  плану; дотримання  стану навчальних кабінетів відповідно до вимог; реалізації заходів на виконання програми розвитку позашкільної освіти та виховання. Також особливий акцент  було зроблено  на забезпечення участі педагогів закладу у  творчих конкурсах, участі вихованців гуртків у масових заходах районного та обласного рівнів відповідно до наказів; активізації участі педагогів закладу в  методичній роботі та інші.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Упродовж  навчального року  проведено 3 засідання творчої групи   з реалізації  науково-методичної проблемної теми, учасники якої  особливий  акцент зробили на вивченні розробки питання в  науково-педагогічній літературі, досвіду інших педагогічних колективів; підготовку списку довідкової літератури з проблеми; створення банку самоосвітніх тем для педагогів закладу; створення інструментарію  діагностування педагогів та вихованців, інформаційного куточка «Реалізація науково-методичної проблемної теми закладу».
         В поточному році   курсову перепідготовку  на  базі Рівненського обласного ІППО   пройшли   педагоги:  Парчук Г.Є., Шкоропад М.З., Долід К.І., Волевач С.М.
         Протягом  року на постійно діючому семінарі  та засіданнях школи становлення професійної майстерності керівника гуртка   поширювався  досвід роботи  педагогів закладу: Волевача М.В., Несенчук Н.І. та Денисюка О.П.  шляхом проведення виступів, презентацій роботи, показу майстер – класів.
          Педагогом – наставником  Волевачем М.В. продовжувалася  надаватися методична допомога  молодому спеціалісту  Волевачу С. М.  у плануванні навчально-виховної роботи, організації групової та індивідуальної форм роботи з вихованцями, забезпеченні сприятливого психологічного клімату в колективі гуртківців, організації роботи з обдарованими вихованцями, збереженні та поповненні матеріально-технічної бази гуртків.
         Методична рада закладу  здійснювала  інформаційно-методичну діяльність, спрямовану  на координацію роботи керівників гуртків та педагогів-організаторів   загальноосвітніх  навчальних закладів. На базі закладу діяв      постійно діючий семінар керівників гуртків, робота якого була підпорядкована розв’язанню проблеми  формування творчих компетентностей  вихованців засобами гурткової роботи. Протягом року було проведено 2 засідання з тем: «Формування творчої компетентності вихованців засобами  декоративно-ужиткового  мистецтва» та «Педагогічні  технології  у  навчально-виховному процесі,  як  засіб формування життєвих компетентностей  вихованців гуртків». 
         Особлива увага під час роботи семінару зверталася на діяльність керівників з формування у вихованців  профільної компетентності;  спрямування змісту занять на  реалізацію творчої уяви, розвиток самостійності та активності у пошуках оригінального розв'язання  проблемних завдань; формування навичок дослідницької діяльності, вміння  використовувати знання  та особистий досвід дітьми у життєвих ситуаціях через проектну діяльність, виконання творчих робіт;  розвиток творчості вихованців  засобами різних технологій декоративно-прикладного мистецтва; впровадження в навчально-виховний процес гуртків технології портфоліо вихованця тощо.
В практичній частині було показано майстер – класи:
 -       «Розвиток українських традицій  засобами гуртка  писанкарства»
( Кулинич Г. І., керівник гуртка «Писанкарство»);
 -       «Формування творчого почерку дитини та  її  індивідуальності  за допомогою техніки «Печворк» (Маринич В.В., керівник гуртка  «Художня вишивка»);
-        «Виготовлення виробу технікою «Плоска соломка» (Несенчук Н.І., керівник гуртка «Чарівна соломка»).
         Учасники  семінару  визначили завдання, над якими  працюватимуть в наступному навчальному році, а саме: подальша  робота  над  здійсненням  навчально-виховного процесу в гуртках на  компетентісних засадах; впровадження в  практику роботи сучасних педагогічних технологій; удосконалення змісту програмно - методичного забезпечення роботи гуртків;     використання в практиці роботи гуртків   нових технік виконання виробів в           
різних видах мистецтв; обмін досвідом  з підготовки  виставкових  робіт; активізація діяльності   щодо  ширшого залучення вихованців  до участі у конкурсах-виставках різних рівнів; дотримання вимог в оформленні супроводжуючої документації.
          Робота  семінару-практикуму  педагогів-організаторів загальноосвітніх шкіл району була спрямована на розв’язання  проблеми формування соціальної компетентності школярів через діяльність учнівського самоврядування. Протягом року було проведено 2 засідання з тем:    «Вдосконалення роботи  органів учнівського самоврядування, дитячих громадських організацій  та об’єднань»,«Організаційно-регулятивна та контрольно - коригуюча діяльність педагога-організатора».
       В процесі роботи  значна увага  приділялася питанням створення  системи  навчання дітей-лідерів, залучення їх до участі в районних та шкільних соціально значимих програмах,  проектах, колективних творчих справах, у районній та місцевій школах  навчання  активу         лідерів;                                                                                                                                                                                                                          - спрямування роботи центрів, комісій, штабів, рад на формування соціальних компетенцій  школярів;
 - забезпечення  розподілу  доручень в органах учнівського  самоврядування відповідно до обраної моделі;
- аналіз   та  упорядкування  роботи  дитячих громадських організацій та об’єднань в школі, здійснення координації їх діяльності;                                                                                                 
- налагодження партнерських відносин  з батьками, педагогами, органами влади та місцевого самоврядування, різноманітними громадськими організаціями, комерційними структурами з метою   реалізації планів та проектів дитячих  громадських організацій   і об’єднань;
-  здійснення рейтингу життєдіяльності учнівських колективів  в школі;
- створення  необхідного методичного забезпечення діяльності ОУС, ДГО;
- оформлення  досвіду роботи діяльності ОУС, ДГО за допомогою різних форм.                                                        
        Учасники семінару обмінялися досвідом  з питань координації діяльності органів учнівського самоврядування та  дитячих громадських організацій; складання програми   професійно-педагогічного самовиховання і самоосвіти педагога-організатора; використання результатів аналізу виховної педагогічної діяльності для постановки та вирішення нових  педагогічних цілей; оформлення  досвіду роботи діяльності ОУС, ДГО тощо.               
        Упродовж року було проведено  3  заняття школи молодого  педагога - організатора, під час яких основна увага зверталася на розширення та поглиблення  знань  молодих  спеціалістів  щодо   їх ролі    в діяльності учнівського самоврядування;  педагогічного захисту підлітків, які потрапили в складну життєву ситуацію; організації дозвіллєвої діяльності школярів. Молоді спеціалісти практикувалися у вмінні проектувати модель учнівського самоврядування, складанні рейтингової таблиці життєдіяльності учнівського колективу та сценарних планів дозвіллєвих заходів, плануванні навчання лідерів.
Поряд з цим у  методичній   роботі закладу  є  і  ряд проблем, а саме: недостатня діяльність методичної ради  з організації, контролю й аналізу методичної роботи в закладі. Потребує покращення робота  з  розробки педагогічних проектів, положень, здійснення їх експертизи. Слід поглибити підготовку і проведення  семінарів, занять шкіл  для педагогів закладу та ЗНЗ. Недостатньо організована робота з проведення моніторингових досліджень впливу методичної роботи на якість навчально- виховного процесу; відстеження ефективності процесу розвитку професійної компетентності педагогів. Потребує зміцнення  науково-методична база закладу.  Слід вдосконалити  науково - дослідницьку роботу педагогів і вихованців, покращити участь педагогів у творчих конкурсах.   В  наступному навчальному році  доцільно   здійснювати  подальшу координацію  змісту методичної роботи зі змістом діяльності науково-методичних установ району. Варто також     поглибити роботу творчої групи  з  реалізації    науково- методичної проблемної теми.
Роботу школи становлення професійної майстерності керівників гуртків  в  наступному навчальному році слід спрямувати на   поглиблення обміну досвідом роботи педагогів  з пошуку, підтримки і розвитку обдарованих вихованців; забезпечення високої якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження нових педагогічних технологій; оволодіння інструментарієм вироблення власного оновленого стилю діяльності в умовах розвитку закладу.
Виходячи з вищезазначеного,  методичну роботу  в новому навчальному році  спрямувати  на розв’язання таких завдань:
-                 продовження реалізації 1 етапу науково – методичної проблемної теми «Розвиток творчої компетентності вихованців гуртків в умовах позашкільного закладу», проекту національно-патріотичного виховання  «Ми – юні патріоти України», цільової програми «Творча обдарованість»;
-                 активізувати роботу методичної ради  з організації, контролю й аналізу методичної роботи в закладі,  розробки педагогічних проектів, положень, здійснення їх експертизи;
-                 поглибити підготовку і проведення  семінарів, занять шкіл  для педагогів закладу та ЗНЗ;
-                  організувати подальшу роботу з проведення моніторингових досліджень впливу методичної роботи на якість навчально- виховного процесу; відстеження ефективності процесу розвитку професійної компетентності педагогів;
-                  постійно зміцнювати  науково-методичну базу закладу;
-                  вдосконалювати  науково - дослідницьку роботу педагогів і вихованців, покращити участь педагогів у творчих конкурсах;
-                  здійснювати  подальшу координацію  змісту методичної роботи зі змістом діяльності науково-методичних установ району;
-                 поглибити роботу творчої групи  з  реалізації    науково- методичної проблемної теми;
-                 спрямувати роботу школи становлення професійної майстерності керівників гуртків  на   поглиблення обміну досвідом роботи педагогів  з пошуку, підтримки і розвитку обдарованих вихованців; забезпечення високої якості навчально – виховного процесу шляхом упровадження нових педагогічних технологій; оволодіння інструментарієм вироблення власного оновленого стилю діяльності в умовах розвитку закладу.








                            І. Організаційно-методична   робота

№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Планування  річного плану методичної роботи   на 2016– 2017  н. р.

до 15 червня

2.
Планування роботи методичних підрозділів:
-         семінару-практикуму для педагогів – організаторів ЗНЗ;
-         школи молодого педагога-організатора ЗНЗ;
-          семінару-практикуму керівників гуртків;
-         методичної ради закладу;
-         робочої групи з вивчення досвіду роботи керівників гуртків.

до 05 червня


3.
Формування робочого плану гуртків на новий  навчальний рік.
Формування банку даних про педагогічних працівників закладу.
Формування банку програмного  забезпечення
НВП гуртків на поточний рік.
до 15 серпня


4.
Формування річного плану роботи методиста на новий навчальний рік.
до 15червня

5.
Формування  плану-сітки роботи методиста на  місяць.
до 20 числа щомісяця

6.
Формування плану роботи закладу на місяць
до 05 числа щомісяця
Подати в райво в 2 примірниках
7.
Підготовка звіту про методичну роботу.

до 15.06.2017

8.
Участь у підготовці звіту за формою ПЗ-1.
до 05.01.2017


9.
Формування підписки на періодичну пресу.

до 10.05.2017

10.
Поновити стенди в методичному кабінеті.
до 15 вересня

11.
Формування проекту розкладу  роботи гуртків на новий навчальний рік.
до 15 червня

12.
Формування  розкладу  роботи гуртків на поточний рік.
до 20 вересня

12.
Поновити:
- структуру методичної роботи відповідно до наказу:«Про організацію, зміст і завдання методичної роботи з педагогами в 2016-2017 н.р.»;
- структуру навчально-виховного процесу;
- статистичні дані  на поточний н.р.;
-графік проведення методичних заходів;
-облік виданих методичних рекомендацій;
-облік проведених консультацій;
-аналіз участі  педагогів в методичних заходах.
до 10.09.16 р.

14.
Поповнити:
- банк методичних розробок занять, виховних заходів гуртків.


упродовж року


-папки «Діагностика» сучасним анкетним матеріалом;
упродовж року


-банк даних про впровадження в НВП гуртків  педагогічних технологій за поточний навчальний рік;
до 15червня


-каталог видавничої діяльності педагогів;
до 15червня


- електронної бази даних кращого педагогічного досвіду педагогів  закладу;
до 15червня


-матеріалів інформаційних стендів.
упродовж року

15.
Підготувати проекти наказів:
- Про організацію, зміст і завдання  методичної роботи з педагогами ЦДЮТта ЗНЗ на 2016-2017 н.р.
вересень



-Про  вивчення та узагальнення  педагогічного досвіду культорганізатора Мартинчик Н.М.
вересень


-Про організацію роботи з обдарованими вихованцями.
вересень

-Про проведення конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка».
жовтень

-Про участь у виставках-конкурсах художньо-естетичного напряму.
відповідно до плану масових заходів


-Про підсумки проведення конкурсу «Джерело творчості» в номінації «Керівник гуртка».
грудень


-Про підсумки  методичної роботи з педагогами Будинку дітей та молоді та ЗНЗ за 2016-2017 н.р.

червень


-Про  підсумки  роботи з обдарованими вихованцями
червень


-Про результати перевірки ведення журналів гурткової роботи та виконання навчальних програм за навчальний рік.
червень

16.
Взяти  участь  в  підготовці   методичних  матеріалів  на обласні  конкурси:
-         позашкільний заклад року;
-          огляд-конкурс соціально-педагогічних виховних систем ПНЗ.


жовтень
жовтень-листопад

17.
Брати участь в підготовці засідань педрад
03.09.2015
17.12.2015
10.03.2016
03.06.2016

18.
Брати участь в нарадах при директору.
останній четвер місяця

19.
Організувати роботу методичної ради закладу
27.08.2015
22.10.2015
14.01.2016
12.05.2016


                              ІІ. Робота  з  педагогічними   кадрами
№ з/п
                          Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
           1. Підвищення   професійного рівня керівників гуртків  закладу
1.
Організувати роботу:



-секційного заняття  керівників гуртків ЗНЗ;
20.08.2016
09.01.2017


-семінару-практикуму для керівників гуртків  ЗНЗ;
12.11.2016 04.04.2017


- епізодичного семінару керівника гуртка;
20.08.2016



- участь педагогів закладу  в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу соціально-педагогічних виховних систем;
до
01 грудня
2016 року

2.
Здійснювати аналіз навчально-виховного процесу в гуртках.
згідно графіка внутрішнього контролю

              2. Підвищення   професійного рівня педагогів-організаторів ЗНЗ
1.
Організувати роботу:



-секційного заняття  педагогів-організаторів ЗНЗ;
21.08.2016
09.01.2017


-семінару-практикуму для педагогів – організаторів ЗНЗ ;
17.11.2016
22.03.2017


-школи молодого педагога-організатора ЗНЗ;
06.10.2016
08.12.2016
15.03.2017

2.
Надавати консультації педагогам –організаторам  щодо організації роботи  дитячих громадських організацій та обєднань.
щовівторка

3.

Провести діагностування педагогів-організаторів  на виявлення  проблем в педагогічній роботі.
квітень

4.
Організувати презентацію кращого педагогічного досвіду  педагогів-організаторів ЗНЗ на районних семінарах-практикумах.
17.11.2016
16.03.2017

         
 3.  Вивчення, узагальнення  та впровадження  педагогічного досвіду
№ з/п
                        Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Організувати роботу групи з вивчення та узагальнення  досвіду роботи  культорганізаора  Мартинчик Н.М.
Відповідно до плану упродовж року

2.
Організувати  впровадження  досвіду роботи педагогів Несенчук Н.І., Денисюка О. П., Волевача М.В.   на семінарі-практикумі керівників гуртків  шляхом проведення виступів, презентацій, майстер-класів.
згідно плану

3.
Ознайомлювати  педколектив  закладу  з  кращим досвідом педагогів позашкільних навчальних закладів області, України.

упродовж року

4.
Надавати  методичну допомогу педагогам   закладу  щодо:
-узагальнення  досвіду роботи  над самоосвітніми проблемними темами;
- участі  в  різних проектах,  творчих конкурсах;
-  написанні  методичних розробок.



упродовж року

5.
Продовжити поповнення картотеки педагогічного досвіду.
червень



                                   







ІІІ. Участь  в  методичних   заходах   районного  та  обласного  рівня

№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Участь  в  інструктивно-методичних нарадах при райво
4 п’ятниця місяця
(листопад,січень,березень,
травень)

2.
Участь в  обласних  семінарах для методистів позашкільних навчальних закладів.
грудень,
квітень

3.
Участь в  обласних  семінарах для методистів позашкільних навчальних закладів при РОІППО.
згідно наказів


                                ІV.  Робота  з обдарованими вихованцями
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Формування списків здібних та обдарованих вихованців
до 15 жовтня

2.
Організувати обговорення питань   щодо роботи з обдарованими гуртківцями на методичних заходах.
згідно планів роботи

3.
Сприяти участі педагогів закладу з районних та обласних семінарах з питань роботи з обдарованими дітьми.
згідно планів упродовж року

5.
Сприяти забезпеченню участі здібних та обдарованих дітей в районних ,обласних та всеукраїнських  масових заходах.
 упродовж року  згідно плану проведення

6.
Спланувати  роботу  з обдарованими  вихованцями на 2015-2016 н.р. відповідно  до програми «Творча обдарованість»
до 05 жовтня

7.
Надавати  методичну допомогу  педагогам   в запровадженні  навчальних педагогічних технологій, які відповідають віковим особливостям, творчим здібностям здібних та обдарованих вихованців.
упродовж року

8.
Сприяти інформаційному забезпеченню Програми  пошуку, навчання і виховання обдарованих дітей та молоді «Творча обдарованість» на 2013-2017 н. р.
упродовж року

9.
Забезпечувати  педагогів  необхідними програмними та інформаційними матеріалами для роботи з обдарованими дітьми: методичними рекомендаціями, памятками тощо.
упродовж року


          V. Підготовка інформаційно—методичних матеріалів
з/п
                      Зміст    роботи
Термін виконання
Примітка
1.
Підготувати :
- інформації на засідання методичної ради;
- інформацію про виконання наказу по БДМ «Про організацію,  зміст і завдання методичної роботи з педагогічними кадрами  БДМ  та ЗНЗ у 2015-2016 н.р.»;

згідно плану

до 15 червня

- виступи, довідки на засідання педагогічної ради;
згідно плану

- інформації, виступи, довідки на  нараду при директору;
згідно плану


-виступи на  заняття семінару-практикуму керівників гуртків;
згідно плану



-виступи на  заняття школи молодого керівника гуртка;
згідно плану


- виступи на заняття  школи молодого педагога-організатора  ЗНЗ;
згідно плану




-виступи на  заняття семінару-практикуму педагогів-організаторів;
згідно плану



-підсумки  організації  методичної  роботи  за навчальний рік ;
до 10 травня


-методичні рекомендації щодо організації  НВП у гуртках  на 2016-2017 н.р.
до 10 серпня



                















                           

                                           VІІІ.  Непередбачені заходи
                              
з/п
                      Зміст    роботи
Термін виконання
Примітка




























































































Немає коментарів:

Дописати коментар